С п и с о к

вчителів історії, учасників Інтернет-семінару  

«Роль кабінету історії в формуванні історичної компетенції та розвитку пізнавальних інтересів учнів» 12.01.2015 р.

№ п/п

Прізвище, ім’я, по батькові учителя

Тема роботи

Місце роботи вчителя

  1.  

Борозенова Інна Анатоліївна

«Роль кабінету історії  в розвитку пізнавальних інтересів та формуванні предметних компетентностей учнів»

Неморозька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Звенигородської районної ради

  1.  

Кодола Надія Іванівна

«Роль кабінету історії  в формуванні просторової компетентності учнів»

Княжицький навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів» Звенигородської районної ради

  1.  

Копійка  Неля Олександрівна

«Роль кабінету історії в розвитку пізнавальних інтересів учнів»

Моринський  навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» імені Тараса Григоровича Шевченка  Звенигородської районної ради

     4.

Носацький Сергій Дмитрович

«Формування предметно-історичних компетенцій як результат навчальної діяльності  учнів»

Звенигородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Т.Шевченка Звенигородської районної ради

     5.

Петріченко  Тетяна Сергіївна

«Роль кабінету історії  в формуванні інформаційної компетентності учнів»

Гусаківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Звенигородської районної ради

     6.

Погоріла Зоя Миколаївна

«Роль кабінету історії в контексті акмеологічної моделі навчання»

Звенигородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради

     7.

Семеріч  Ірина Анатоліївна

«Роль кабінету історії в розвитку пізнавальних інтересів учнів».

Звенигородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  №3 Звенигородської районної ради

     8.

Сорич Ірина Володимирівна

«Роль кабінету історії в роботі з обдарованими учнями»

Шевченківська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат з поглибленим вивченням предметів гуманітарно-естетичного напряму Черкаської обласної ради

     9.

Ткаченко  Марина Іванівна

«Роль кабінету історії  в формуванні предметно-історичних компетенцій учнів»

Звенигородська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів-спортивний ліцей Звенигородської районної ради.

    10.

Хоменко  Інна Миколаївна

«Роль кабінету історії в формуванні історичної компетенції та розвитку пізнавальних інтересів учнів»

Стебненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Звенигородської районної ради

Викачати матеріали можна тут:

http://istoriy-nmt.ucoz.ua/load/internet_konferencija/internet_seminar_quot_rol_kabinetu_istoriji_v_formuvanni_istorichnoji_kompetenciji_uchniv_quot_12_01_2/roboti_vchiteliv/17-1-0-61