14:18 Рекомендації ЧОІПОПП щодо вивчення історії та суспільствознавства у 2014/2015 навчальному році | |
Методичні рекомендації щодо вивчення історії та суспільствознавчих дисциплін у 2014-2015 навчальному році До питання вивчення навчального курсу історії у шостому класі Шановні колеги! Наші учні прийшли до нас у 6-й клас. Врахуйте при плануванні своєї роботи наступне. Учні мають навики складання простого плану розповіді, вміють формулювати запитання до тексту. Спираючись на ці зачатки відповідної компетенції, вчитель має продовжити роботу з текстом підручника так, щоб шестикласники вчилися ділити його на завершені частини, вміли ставити питання до прочитаного і таким чином підходили до складання розширеного плану. Як показують результати предметних олімпіад, у яких беруть участь учні 8-11 класів, найслабкішою ланкою є написання тез на відповідну тематику. Вчитель історії, що викладає у 6-му класі, має продовжити (а якщо ця робота не велася, розпочати) формування вказаного уміння, застосовуючи завдання:
У 6-му класі продовжена практика роботи над новим типом уроку історії – практичним заняттям, де передбачено самостійну роботу учнів з різноманітними джерелами інформації. Звертаємо увагу, що на відміну від навчальної програми 5-го класу учням 6-го пропонується 13 практичних занять, де більше уваги можна приділити роботі з історичними джерелами, специфіці їх опрацювання, формуванню логічних умінь школярів (елементарні аналізи подій, встановлення впливу природніх умов на життя і господарство людини, зіставлення текстів, формулювання власної позиції тощо). Зауважуємо, що самі джерела мають бути адаптовані до вікових особливостей учнів, їм мають бути надані прості пам’ятки роботи з історичними документами. Учителям історії у шостому класі варто пам’ятати, що знайомство з історією Стародавнього світу та Античності має бути цікавим, .... Повний текст за посиланням : http://osvita-stn.ucoz.ua/index/2014_2015_navchalnij_rik/0-30 | |
|
Всього коментарів: 0 | |